اهنگ قایق وخدانگهدار2مجید خراطها(به خدا واسه من فقط خونده)


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,
اهنگ قایق وخدانگهدار2مجید خراطها(به خدا واسه من فقط خونده)

آدرس زیرو بزنیدبرای قایق:

http://jonam-majidkharatha.persiangig.com/audio/GhaYeGh(www.jonam-majidkharatha.blogfa.com).mp3

 اینم خدانگهدار لعنتی:

http://www.sanjamusic.com/files/uploads/1260888558.sanjamusic.zip






نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت15:51---24 مهر 1391
سلام..از وب قشنگتون ممنونم..میشه حالا شعر زیاد نذارین اخه دیگه تکراری شده شعراتون..اهنگ های مجید خراتها رو بیشتر بذارید..اگه هم شعر میذاری شعر خوب بذار بایییییییییییییییییییی

گورستان یک روانی
ساعت0:45---14 مهر 1391
راستش از خراطها خوشم نمیاد...با ریتم آهنگاش حال نمیکنم:|

زهره
ساعت21:59---12 مهر 1391
سلام .دانلود کردم . عالی بود.خدانگهدار رو شنیده بودم اما نه با این موزیک ولی قایق رو نتونستم دانلود کنم. راستی آهنگ حلقه رو میتونی بذاری واسه دانلود .میسی

sara
ساعت15:02---10 مهر 1391
salam mahyar joon

linket kardam.


❤ しѺ√乇 M乇 ❤
ساعت2:00---10 مهر 1391
سلام سلام سلام
من شما رو تو وب جدیدم
http://www.ghalbeyakhi21.blogfa.com
با اسم{ اُپراتور قلبم} لینک کردم .
لطفا شما هم منو با اسم
❤ しѺ√乇 M乇 ❤
لینک کنید.
مر22+8=30


nafas
ساعت1:39---10 مهر 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی
وبت خیلی قشنگه موفق باشی
ممنون به منم سر زدی لطف کردی
من لینکتون کردم شما هم میتونین منو لینک کنین
بایییییییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, | 1:57 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy